Donnerstag, 14. Januar 2010

Tesekkürler underberg

13. ocak 2010:
hayatimin bahsis rekorunu yaptim:)
evet efendim ben öglen saat 2 gibi bardaki müsteriler ile ugrasiyordum, ve bir adam geldi, bakin simdiki tesadüfe. Adam benden underberg iceceginden istedi, underberg alkoldur ve onun özel bardagi vardir. neyse adama icecekle bardagi ö;nüne koydum ve bardagin icine döktüm icecegi, adam birden bagirmaya basladi eveeeet cok tesekkürler diye, dedim noluyo lan sanki piyangoyu tutturmus gibi seviniyodu.
Neyse adam icti icecegini ve hesabi istedi benden. 5Euroluk icecegi kartla ödicekmis neyse hesabi verdim ona sonra adam bana sordu hesabin üstündeki isimi okudunuzmu diye. bende hic okumadigim icin hayir dedim sonra adam bana dediki hesabin icindeki isime bakarmisiniz. dedim olur tabigiki, ve bi baksam hesabin üstünde Underberg yaziyo megersem adam icecegin sahibiymis ve bana cok tesekkür etti dogru yaptigim icin herseyi ve elime tami tamina 50 Euro bahsis verdi. Saskina döndüm ve ne yapacagimi bilemedim hemen babami ariyacaktim sevincten.

yani herkes akilli olsun garsonluk yapanlara sesleniyorum her icecegi ait oldugu bardagina dökün belki sizede biri denk gelir:P

.................................................

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen