Mittwoch, 13. Januar 2010

Kirildim!!!

Sevgili blogum bilmiyorum benim sucum ne, ama sunu biliyorum ki ben beni Kiranlarida Seviyorum.

Efendim benim kuzenlerim var Eren,Gülsüm,Orkan.
Akraba dedigim Ibo, Emre, Yasar, Ali, Cansu.

her neyse bunlari söylemek ayip mi olur yoksa iyimi olur bilemiyorum ama ben kirildim acikcasi ve bloguma paylasacagim onlarda zaten kesin görecektir bu yazdiklarimi.

Bizim Gecen Hafta Carsamba Yasarin dogum günüydü buradan onun Gecmis Dogum gününü kutluyorum.

Hepsi Toplanmis Shisha icmeye gitmisler ordandan Levele gecmisler anladigim kadariyla.
Beni kiran konu su, ben kendimi dislanmis gibi hissediyorum cünkü hani hepsi anlasiyor ve gidiyorlar ama hic biri tenezül edip beni cagirmiyor. Yani bir alo cekip söyliyebilirlerdi ama hic biri arayip sormadi.
Eylenmelerine lafim yok ama bensiz eylenmek isteyen olursa yani direk yüzüme sölyesin bende üzülmiyeyim gercekten cok üzüldüm yani birde yanimda anlatiyorlar buraya gittik suraya gittik süperdi falan diye. Benim suratim o gün asikti moralimde sifirdi.

Ama herzaman diyorum bana tas atanlara ben gül atiyorum onlari hala Seviyorum ama Kalbimi böyle kirarlarsa ve beni üzerlerse bende bir Sert yanimi gösterecegim yani.

sevgili blogum gördügün gibi hep üzüntülü dertli konularim var umarim senide üzmüyorumdur.

bu konuyla iligi simdilik söyliyeceklerim bukadar..

5 dk. sonraya seni seviyorum!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen