Freitag, 15. Januar 2010

Selam Mehmet abi

Dün aksam saatlerine dogru Bayern Münihin 2.ci takimindan 3 Oyuncu ve iki tane Antrenör geldi. O iki kisinin arasinda Mehmet Scholl vardi. Ne yalan söyliyeyim heyecanlandim birden cünkü benim masama oturdular ve onlara ben servis yaptim.
Mehmet Scholl futbolu birakali beri Sigaraya baslamis hic yakistiramadim dogrusu.
Bunlar oturdu ben masaya gittim bunlari siparislerini aldim. Almaz olaydim ne girtlak varmis anasini satayim bunlarda.

Meze olarak (Vorspeise) 3 tane Carpaccio istediler ve 2 tanede Domatescorbasi. ulan Mehmet scholl spezi iciyo 2 tane futbolcuda Weissbier götürdü, diger ikiside Alkolsüz weissbier icti.

Neyse bunlarin mezesi bittikten sonra tabaklari kaldirdim, sonra hepsi tekrar yemek istedi. 2 tane Schweinebraten, 2 tane Wienerschnitzel 1 tanede Kalbsfleischpflanzerl.

Ac kalmislar sanki günlerce. Neyse yemekleri bitti, Mehmet scholla sordum fotoraf cekilebilirmiyiz diye tamam dedi. Bütün takimla cekildim ama ne yazik ki Mehmet Schollun Fotoraf kamerasiydi. Nasil alabilecem bu fotorafi dedim Bayerinin sayfasina koyariz dedi veyatta bana senin e-mail adresini ver dedi bende verdim.

Hadi hayirlisi bakalim yolliyacakmi fotorafi..




Mehmet Scholl  ( ismide Türk vay anasini )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen