Mittwoch, 13. Januar 2010

ilk Ask

yukarida da yazdigim gibi sana simdi ilk Askimi anlatacagim!

Ben bundan yaklasik 1 sene önce bir kizla tanistim Ocak aylarindaydi herhalde hatirladigim kadariyla. Velasil bu kizla Berufsschuleden (Meslek okulu almanlarin dedigi gibi) otobüsle dönerken hep görüsüyorduk. Ben ilk bas hic birsey hissetmiyordum o kiz üzerine. Neyse tam Ocak ayinin 21nde tekrar okuldan bu kizla otobüsle dönüyoruz, kiz bana bir teklifte bulunmustu teklifide "Benimle Münihe alisverise gelirmisin demesiydi" bende onu kirmamak icin tamam demistim ve kizdan hoslanmaya baslamistim. Otobüsün son duragi Otogar oluyordu ve o kiz otogardan bir durak önce iniyordu hep. Bende o inerken tam telefon numarasini istiyecektim ama gec kalmistim.
Her neyse eve gittim artik tesadüfmü desem Allahin isimi desem artik bilemiyorum Fs-location diye bir chat sayfasindan o bana mesaj yazmis. O gün onunla uzun uzun yazistik ve ertesi gün icin münihe gitme karari aldik. Ertesi gün bulustuk Münihe gittik cok eyelenceliydi gülüyorduk hopluyoduk. Neyse Istasyonda Treni beklerken tren geldi trene bindik artik yer ariyacagiz, aramaz olaydik koca trenin icinde yer bulmak icin bütün treni gezdik tam yer bulduk derken münihe gelmisiz zaten. Neyse indik Schwabinge gittik orda alisveris magazalarina girdik o kendisine elbise bakinirken bende ona bakinirdim hoslanmak bende aska dönüsüyordu.
Yalan olmasin sabah 11 e dogru trene bindik aksam 20 de freisingdeydik. Dönüste trenle dönerken ikimizdede efes birasi vardi elimizde ve bizim kabine Stuttgart taraftarlari girdi onlarda iciyordu ama iyi niyetli ve iyi hos insanlardi sevdim onlari acikcasi. Freisinge geldik otogarin orda onun otobüsünü bekliyorduk, o aradada Kar kis soguk vardi. Bizde bisikletlerin kilitlendigi yere gittik ve orda dikildik. Ikimizde üsüyorduk ama gözlerimizin icine bakiyorduk. Bakisirken sicaklik bizi birbirimize cekti cok yaklastik yaklastik ve ben ona sarilmak icin can atiyordum ama söyliyecek gücüm mü desem yoksa yüregim mi desim yoktu acikcasi. Herneyse Bu kiz iyice üsümeye basladi dayanamadim bende sarilalim mi vicud isimiz ikimizi isitsin dedim oda tamam dedi. Sarildik efendim ve yakin yakin gözlerimizin icine baka baka bir hal olduk.
Sonra olan oluyordu nerdeyse az daha Hayatimin Ilk Öpücügünü aticaktim bir kiza, tam öpüsücektik o kafasini cevirdi, ikinci kez tekrar oluyordu ama tekrar kafasini cevirdi, artik ücüncüsünde olsun dedim yani yeter, yaklastik tam öpücektim bu seferde telefonu calmazmi, bi bakti arayan babasi. Ve su cümleleri söyledi kendisine, kizim ben 5 dk. icinde otogardayim arka tarafa gel dedi. Tam öpüsücez derken telefon girdi araya oda olmadi hani derler ya allahin hakki 3tür diye bende 3 olmadi malesef. Neyse o aksam eve gittim ve Msnde yazistik. Ertesi gün ben onu aldim Stoibermühle diye bir Göl var burda oraya gittik, O gün beraber bir iliski baslamak icin gittik oraya. Orda birlikte olduk aksami Ben Ibolara ( Akraba sayilirlar kendileri ) gittim ve orda toplandik, Eren,Ali,Ibo,Emre,Orkan, ben. Ben tuvalette gittim ayiptir söylemesi o kizi aramak icin ariyorum ariyorum cikmiyo telefonuna. Süphe girdi icime, icim kötü oldu neyse msne girdim ve oda icerdeydi yazdim noldu diye, oda bana kisa ve net BITTI dedi. Yani bir günlük iliski bitti ve isin ilginc tarafi ben bilmiyorum sebebini. Neyse fazla uzatmiyayim sadete geleyim, tekrar birlikte oldu 1 ay civari ve tekrar ayrilma durumuna geldik buseferki sebebini söyledi ama cok aci bir sebep olmicak seyi yapmami istedi benden sen ALEVI sin alevilikten cekil SÜNNI ol dedi bana, bende onu orda sildim. Ama silmekle bitmedi ben gece ciktim disari 1 Sise Rakiyi ictim sussuz ve ölü gibiydim.

Sevgili blogum kusura bakma cok uzun bir hikaye oldu ama icimi döktüm sana, cok tesekkür ederim sana bidahaki blogum birazdan geliyor sana kucak dolusu sevgi saygi ve öpücük yolluyorum kendine iyi bak Seni Seven

Eser !!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen