Donnerstag, 14. Januar 2010

14.01.10

Değerli sevdiğim derdime ve sevinçelerime derman olan blogum,
bugün çok güzel seyler yaşadim. Sabah kalktim iş kiyafetlerimi giyidim ve işe gitmek için yol aldım. işime gittim ve işe başlamamla bir fotoğraf çekildik. Benim Patronum Salı günü hastahaneye yattı burnundan ameliyat olmak için. Ve onun yüzünü güldürmek için bizde bir hatıra fotoğrafı cekildik ama ne fotoğraf :D.



çok eyelenceliydi ve bu arada patronuma acil sifalar ve hizlica iyileşmesini diliyorum.:)

Neyse iş konusunu kapatlım bugünlük bukadardı.

Efendim işten çıktığım gıbı canim kadar sevdiğim arkadaşım (bayandır kendisi) aradı heleeee la nerdesin arıyom seni kaç oldu dedi. orda zaten laaa demesi ölürüyo beni :D

neyse freisinge geldim ordan otobüsle eve gittim tam kurtlar vadisini izliyecektim tekrar o arkadaş aradı dışarı cağırdı. Çiktik dışarı ben jacki cola diğer canım kadar sevdigim arkadaşımda wodka bull aldı. gittik içtik eylendik güldük..

Şimdi 10 dk. önce eve geldim ve başka arkadaş aradı işteymiş kendisi gece 12 de cıkıcakmış buluşalım dedi bende olur dedim. onunla çıkacağım sonra.

Yani bügün mutluyum sevgili blogum inşallah dertlerim azalır ve sevinçlerim yükselir.

Sonuna geldiik artık belki bugün birdaha yazmaya zamanım olamaz o yüzden yarin görüşmek üzere canım kendine çoook iyi bak.

İyi geceler... (L)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen