Dienstag, 23. März 2010

Aksattim Pardon

Naber blogcuk,


bu aralar degisen birsey yok hayatimda. 3 gün sonra Askimi ilan etmeye gidicem(allahin hakki üctür) bir Kisiye ama pssst kimseye söylemek yok. Sence kizin cevabi ne olur ? Pes etmelimiyim ? Yok yok pes etmek yok sen hic gördünmü kizin bir erkegin pesinden kostugunu?. Ben gördüm ama öyle kizlardan hayir gelmez:))
Herseyin Hayirlisi bakalim..

Bugün okey oynadim 15 turda 1 kere yenebildim inanilmaz bir olay bukadar sanssizlik olurmu ?
Havalar malum cok sicaklasti buda tabigiki cok sevindirici bir olay, ciktim bugün devranla bir Stadt turu yaptip o güzelim günesin enerjilerini topladik eve geldi. Carsi civil civil insan kayniyodu, freisingde oturmayan is arkadaslarimi gördüm cok sasirdim, millet münihte gezmiyo gelip freisingde bizim sicagimizi caliyolar:)

4 kilo vermisim gene yaw kemik gibi oldum, yaza Türkiyeye gidince beni kimse taniyamiyacak 90 dan 65 e düsülürmü ya :D

Bu arada yeni I$ buldum Deutsche Vermögensberatung da allahin izniyle en yakin zamanda basliyacagim :)

Simdilik bukadar yarin gerisini anlatirim hadi cucu!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen